Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 22:17 - Катастрофа на изхода на София в петъчната вечер и радио Витоша
Автор: bist Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1752 Коментари: 1 Гласове:
0



:Blink Браво и на двамата, мноого добре, бих казала даже отлично...
Пътувам си аз от Варна за София, влизам в столицата, и си пускам радио Витоша.  В следвашите минути- какво да видя - трафик - ама не обичайния софийски-дето сме му свикнали - трафик с главно Т - направо тапа- около 5 км. стоп на три ленти - защото там от другата страна преди изхода на магистрала Хемус, нещо се е случило с пътнически автобус и трасето не само се е задръстило, но от София продължава да се пълни със скоростта на на филмов екшън.
И аз съм човек понякога - дожаля ми за всички, които са тръгнали на път в петък вечер, пък ше трябва да стоят няколко часа на това място, дето няма как ни да обърнеш, ни да свиеш по малките улици. Супер - викам си - върви Трафик Джем - таман ще го кажат в ефир и дано помогнем на някоя бедна шофьорска душа да не си опропасти уикенда ( или семейството, ако тъщата респ.свекървата е по нервна...) Да, ама не -както би казал Петко Бочаров - не ще радиото значи да си каже телефона - не ще и не ще) Звъня на щерката - тя трака в Нета и ми дава телефона на Новото радио Витоша - сакън да не обърка нещо старото с телефона на новото. И се почва едно звънене ... ами от там - до другия край на София, докато се прибера все звъня, ама ... пак не - този път никой не вдига слушалката. Смеят се водещите, с радост и усмивка ни съобщават кой паркинг няма да работи и коя улица ще бъде в ремонт (официалната сводка, значи са я взели - браво), доста музика пускат - кефи ме, рекламите още повече ме кефят - дето са по 10 минути .... сигурно и тези дето са заседнали на изхода на София се кефят- особено на тази с вечната "Р" дето като почне всеки път имам чувството, че става въпрос за погребална агенция и после се самокоригирам - колко съм глупава- за мебели беше разбира се, ама съм я запомнила, значи копирайта си е свършил работата.  Е, не успях - хем предаването свърши, хем се прибрах бясна у дома, все едно, че радиото и Катя и Мартен са ми виновни, че София няма никаква система за избягване на трафика или поне за оповестяването на ключовите места. Сори, извинете... това е работа на Общината, ДАИ и КАТ - иначе предаването си е свършило работата - бол рекламодатели е набрало и не ни е скучно като се прибираме през центъра, защото водещите (няма майтап) са забавни. Само дето ми се щеше някак си и журналисти да са, както се предполага....не само на тескере, но и на практика, че да има и обратна връзка, ама сигурно им е писнало от досадници и са решили дори предаването на запис да си го пускат. Пардон - аз съм била в заблуждение ме информира щерката, която в този момент минава покрай монитора и ми свива сармите, дето се занимавам с радиото - "те имат номер на който можеше да пратиш "смс" ми вика детето, че и номера ми казва ....Пък аз стоя засрамена и се чудя, дали следващия път да си взема кристалното кълбо когато тръгна на път, че то ще ми покаже и телефона на радиото (ама онзи дето има поне телефонен секретар) или краткия номер за смс-а ще ми покаже, щото от предизборни кампании, адвертайзи и хитове, не им остава време на водещите да ги съобщят на нас несведущите тия работи.....и ХЕЙ КАТЯ И МАРТЕН- ДА НЕ ТРЪГВАТЕ ЗА ВАРНА ПОНЕ ОЩЕ ДВА ЧАСА .... :Clap  :Blink


Тагове:   Витоша,   Мартен,   петък,


Гласувай:
0



1. lyudmilstefanov - Аналогичен случай
14.06.2009 08:00
имах една събота и с Дарик. И държавата и медиите разглеждат гражданите като досадни мърморковци
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bist
Категория: Новини
Прочетен: 71026
Постинги: 15
Коментари: 94
Гласове: 146
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930